ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

بعد از چند روز تاخیر ..

1391/10/6 0:41
نویسنده : مامانی *نی نی *
663 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممم گل مامانی... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

  

.امروز 10 هفتگیت تموم میشه و از فردا وارد هفته 11 میشیمممم هوووووورراااا

 

 خوبی عسلکم .؟ وایییییی نمیدونی چقدر حس خوبی دارم .هر چی که میگذره بیشتر باورم میشه که

 دارم مادر میشم .هر چی میگذره حسم بهت بیشتر و بیشتر میشه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.و از این بابت خیلی خوشحالم . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..

عزیزم واااایییی اگر بدونی چقدر هوا سرد شده ...من که عاشق سرما بودم وقتی صبح ها میریم بیرون میلرزم از سرما امروز ٤ تا لباس تنم کرده بودم البته با پالتو ولی بازم سرد بود تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

دردونه من ببخشید که دیر اومدم بهت سر بزنم آخه هم نت نبود هم وقت نداشتمممممم..تو این چند

 وقته اتفاق خاصی نیافتاد ...اهااااااااااااااا چرا یادم اومد یه اتفاق مهم اونم میدونی چیه .....؟

اینه که رفتیم برات یه سری وسیله خریدیممممممم وایییییییییییییییی اگر بدونی چقدر ذوق داشتم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی...خیلی حس خوبی بود برات خرید کردن .از خدا میخوام که این حس رو به همه منتظرا

بچشونه .رفتیم برات خرید ولی فعلا عکس هیچ کدوم رو نمیزارم تا بعد و هر موقع که تکمیل شد .یه سری

 از لوازم هایی که میشد خرید رو گرفتیم .

راستی یه چیزه دیگه قراره چند وقت دیگه اثاث کشی کنیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.دقیقا زمانش معلوم نیست ...شاید 2

هفته دیگه انشاا....

خبر بعدی اینکه 6 دی باید برم که خانم دکی برام سونو بنویسه و هر ماه باید برم پیشش...دل تو دلم

 نیست ببینم کی سونو مینویسه که زودتر برم ببینمت اخه فندوقکم از اون موقع 1 ماه میگذره و تو این

1 ماه خیلی تغییر کردی برای همین دوست دارم زودتر ببینمت ...خانم دکی برام ازمایش قند هم نوشته

 بود که تا 6 دی باید بدم و جواب رو براش ببرم . این خبرای این چند وقته بود .

از خودم برات بگم که فکر کنم هنوز وزن اضافه نکردم ...و غذا خوردنمم خدارو شکر یه کم بهتر شده .عزیزکم بابایی هم انقده خوبه که نگووووووو . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..خیلی کمکم میکنه .عاشقشمممم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیانشاا... جبران کنم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.

خلاصـــــه اینم از ماجراهای این چندروز ...خیلی دوست داریم بی نهایت .خوش بگذرون چشم رو هم

 بزاری بایدبیایی بغل مامان و بابا ....

هووووووووووووررررااااااا

دیگه فعلا نمیدونم چی بگمممممممم تا بعدکه دوباره بیام پیشت بوووووووووس عزیزم ..

خدانگهدارت باشه

 

((  دوست داریم اینو یادت باشه همیشه  ))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

کاکل زری یا ناز پری
29 آذر 91 22:31
خریدات مبارکه گلم صبح ها حسابی خودتو بپوشون خدای ناکرده سلما ملما نخولیییییی
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 2:42
سلام عزیزم امیدوارم هرکجای این ثانیه ها نبضت میزند آخرین روز پاییزی خوبی و یلــــــــــــــدایی پر از محبت خدای مهربونمون داشته باشی از طرف مامان دخملی و انیس سـادات
♥ مامان آینده ♥
2 دی 91 22:06
سلام مامان مهربون...!! چطوری؟!نی نی فسقلی خوبه؟!! انشالله زمان زودتر بگذره و بری سونو و نی نی نازتو ببینی
فاطمه سادات
4 دی 91 11:05
سلام عزیزم کجایی نیستی کم پیدایی؟ بدو بیا خبر خبر!
انا
4 دی 91 13:22
سلام مامان خوشگله چه عجب نه به نی نی سر میزنی نه به ما؟؟؟؟؟؟ دلمون برات تنگ شده عزیزممم مواظب نی نی گلمون باشه دیگه داره بزرگ میشه خدا حفظش کنه بووووووووووووووس
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
4 دی 91 21:20
خیلی مراقب خودت باش عزیز