ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

بازم شرمندتم گـــــل مـــــــــــن....

1391/10/6 0:43
نویسنده : مامانی *نی نی *
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام .............. هزار و سیصد تا سلام

((اول از همه تا یادم نرفته بزارررررر یه تبریک جانانه به دوست جووووووووووون خودم (فاطمه سادات ) بگم آخه تازگی ها فهمیده مامان شدهاونم تو چه روزی فهمیده روز تفلد من  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخجالت(تفلدم مبالک) تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیهوووووووووووووووورا بزن اون دست قشنگه  

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

رو به افتخاره خودش و نینیش بغل خیلی خیلی خیلی براش خوشحال شدم انشاا... 9

 ماه محکم بهش بچسبه .اینم خبر خوب بعد از فهمیدن نی نی دار شدن عارفه جونم و آنا

جونم خیلی خبرای خوبی بودن خدایااااااااااااااااا شکرت ))

سلاااااااااااااااااااااممممممممممم خوشمل مامانی

خوبی گلکم جات خوبه .؟ جات گرم و نرمه ...؟ این تو چه خبره عزیزممممممممم بعدا برام تعریف کن خوب بود یا نه خنده.

 

گل باغ زندگیمون مامانی رو ببخشششش بازم کم اومدم باور کن میخواستم بیام ولی لب تاب پیشم

 نبوووووووود بابایی لازمش داشت نمیشد دستم باشه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی برای همین نمیتونستم بیام خیلی دلم برای تو و خاله های وبلاگی تنگیده بودشششششششششششششش

.حالا اومدم پیشت عاشقتم عسلکم هر روز حس میکنم بهت نزدیکتر میشم.هر روز به شکمم نگاه میکنم ببینم چقدر تغییر میکنه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.از اخر دو ماهگی یه عکس انداختم آخر سه ماهگی
 
هم میخوام از شکمم بندازم هر ماه عکس بگیرم و تغییرش رو حس کنم وایییییییییی خیلی دوست
 
 داریم .بابایی چند روزه پیش شکمم رو دید گفت واییییی داره شکمت بزرگ میشه خجالتچشمک منم گفتم بله دیگه پس چییییییییییییی .فندوقمون توشه هر روز داره بزرگ میشه تشویق.منم ذوقیدم خیلی زیاددددددددد . شکلکهای جالب و متنوع آرویندیگه چی بگمممممممم اهااااااااااا یادم اومد فردا خاله اینا میخوان بیان خونه مامان جووووووون ایوووووووووووووول دلم براشون تنگیده حسابی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.دو سه روز
 
 میمونن .کلی حال میده با تو گرد و قلمبه خودمم که بی نهایت دوست دارم . بعدش اینکه داریم کم کم
 
 به اثاث کشی نزدیک میشیم ویییییییی اوه و دیگه اینکه فعلا دیگه برات چیزی نگرفتم تا انشاا... ببینم
 
 فندوقکمون چیه خیال باطلسوال.قرار بود فردا برم پیش خانم دکی تا برام سونو بنویسه ولی از اونجایی که ماه
 
 پیش برام یه آز نوشته بود و مامانیت تنبلی کرد و نرفت و گذاشت دقیقه 90 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیامروز رفتم و جوابش
 
 شنبه اماده میشه حالا باید تا شنبه صبر کنم که جواب آز رو هم برای خانم دکی ببرم . دل تو دلم نیس ببینم کی سونو مینویسه  شکلکهای جالب و متنوع آروینآخه میگن آخر 3 ماه نشون میده نی نی چیه برای همین دوست دارم
 
 زودتر برم.منو بابایی که بی صبرانه منتظریم این چند ماهم بگذره ...با اومدن تو زندگی منو بابایی رنگ تازه ایی میگیره  شکلکهای
جالب و متنوع آروین.من عاشق باباییتممممممممم شکلکهای
جالب و متنوع آروین

<<<راستی گلکم امــــــــــــــــــــروز تو عزیز دلمووووووووووووووووون 11 هفتت

 تموم شد و وارد 12 هفته میشی و به امید خدااااااااااااااااا یه هفته دیگه 3 ماه تموم

 میشه خدایااااااااااااااااااااااا شکرت>>>

 

ببین دلبندم تو الان این شکلی هستی هاااااااااااااااا فدااااااااااااااااااااااای تووووووووووو ببین چه خوشملی بغل

 

 شکلکهای
جالب و متنوع آروین شکلکهای
جالب و متنوع آروین

 

 

 بازم میام پیشت حتماااااااااااا الان دیگه خوابم گرفته تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیباید برم بخوابم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 اینم حرف همیشگی مــــــــــن در آخر حرفام

دوســــــت داریــــــم بی نهایــــــــــــت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نرگسی
6 دی 91 0:23
مامانی مردیم آخه انقدر صبر کردیم زود باش دیگه ..
نرگس
6 دی 91 8:32
سلام یلدا مبارک همیشه شاد باشین
فاطمه سادات
6 دی 91 14:55
سلااااااااام آرزو جونم ممنونتم جدی میگی؟!!!! تولدت مبااارک! میبینم که حسابی خوش قدم بودیااا منم ماه دی رو خیلی دوست دارم آخه تولد منم 19دیه راستی چه زود نی نیت 3ماه شد مواظبش باش...بنظر خودت جنسیتش چیه؟ مال من که تازه اول راهه
مامان بهاره جون
7 دی 91 9:39
تولدت مبارک ایشالله سال بعدبانی نی نازوخوشملت تولدت وجشن می گیرین
کاکل زری یا ناز پری
9 دی 91 12:17
سلا ارزو جان خوبی چه پر انرژی نوشتی افرین همیشه همین طوری باش انشاالله زود تر لحظه انتظار به سر میرسه
آنا
10 دی 91 18:26
سلامممممممممممم
بیمعرفت تولدت بوووووووده به ما نگفتی
از وقتی نی نی اومده خیلی مبی معرفت شدی

ولش کن حالااااااااااا الان بالای وبلاگت دیدممم
نی نی چقدر بزرگ شده کلی خوشحال شدممممم
حسابی مواظب خووووووووووووودت باش
بوووووووووووووس
تولدتم مبارک عشقمممممممممممممممممممم





سلام دوست جوووووووووووووووووووووونم واقعا شرمندم باور کن خیلی خیلی سرم شلوغه .همه چی باهم قاطی شده در حال جمع کردن اثاث هستم و سر کار و از اون طرف خونه لب تاب نداشتم ...خودمم ناراحت بودم که نمیتونستم بیام سر بزنمممممم ....سعی میکنم بیشتر بیاممممممممم ....