ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

بعد از یه هفته اومدم ....شرمــــــــــنده

1391/10/13 10:46
نویسنده : مامانی *نی نی *
710 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام

 به همه ی دوستای گلم که خیلی خیلی به من لطف  داشتن و با نظرات گرمشون به من انرژی نوشتن میدن .خیلی ممنـــــــــونــــــم

دوست جون جونی ها انقده سرم شلوغ پلووووووووووووغه که نگوووووووووووو

اصلا وقت ندارم زیادبیام نت .آخه همه چی با هم قاطی شده هم سر کار هم اثاث کشی

هر وقت که خونم و وقت دارم یه سری وسیله جمع میکنم که برای اون موقع یهو بهم فشار نیاد

برای همین زیاااااااااااد نمیتونم بیام واقعا شرمنده ولی هر وقت مث امروز وقت کنم میام و مینویسم

امروز برای این تونستم چون خونه موندم ...ایووووووووووووووووووووووووووول .چه حالی میده

برای همین خواستم جبران کنم و بیام بنویسم هر وقت بشه میام مینویسم مطمئن باشید

ولی نظراتتون رو میخونم بوووووووووووووووووووس برای همتون

 

خب حالا میریم سراغ فنقول بادوم خودمممممم که بی نهایت دوستش دارمممممممم و عاشقشم

اول بگم که فسقل من دیروز هفته ١٢ تموم شد و امروز ١٢ هفته و ١ روزشـــــــــــــــــــه یعنی وارد

 هفته ١٣ شدیم واااااااااااااااااااااای خدایا شکرت چه زود گذشت مث یه چشم به هم زدن . فکر کنم ٣

 ماهم تموم شد و وارد ماه ٤ شدم ..خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ممنونم ازت.

 

اینم عکس جنین در هفته 13 تو توی این هفته این شکلی میشی گل من

 

 

اینم تغییرات ((  تو))  توی این هفته

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

هر چند كودك شما هنوز خيلي كوچك است، اما احتمالا شكم شما به زودي به قدري بزرگ خواهد شد كه همه خواهند فهميد شما باردار هستيد! در واقع اكنون كودك شما از فرق سر تا انتهاي بدن، حدود 7.5 سانتي متر يعني به اندازه يك ميگوي بزرگ! طول دارد و حدود 30 گرم است. صرف نظر از اندازه اندامها نسبت به يكديگر، بدن كودك شما در داخل رحم، كاملا شكل گرفته است. در مقايسه با چند هفته پبش، اندازه اندامهاي كودك شما متناسب تر شده و اندازه سر او در حدود يك سوم كل بدن است. انگشتان كوچك او (كه هر كدام يك اثرانگشت منحصر به فرد دارند) در سر جاي خودشان هستند. كليه ها و مجاري ادراري او در حال فعاليت هستند و او ادرار خود را به داخل مايع آمنيوتيك (كه قبلا آن را مي بلعيد) مي ريزد. با آغاز سه ماهه دوم حاملگي، بخش حساس و بحراني رشد كودك شما پايان يافته است و احتمال وقوع سقط جنين بسيار كاهش مي يابد.

 

 

(((برای همه کسایی که منتظرن از ته دلم دعا میکنم که اونا هم هر چی زودتر حس کن این طعم شیرین رو .)))

الانم در حال حاضرررررررررررر یه خونه بهم ریخته ایی دارم ووووووویییییییییی حسابی ریخته بهم به خاطر

 اثاث کشی فکر کنم تا جمعه دیگه انشاا... اثاث میبریم ..باز هر چی خدا بخواد.

بعدش اینکه رفتمممممممم پیش خانم دکی ٢ کیلو از ماه اول کم کردم .و خانم دکی برام سونو

 نوشت .سونو ان تی نوشته .ولی نمیدونم تو هفته چند باید برم ٢ باره زنگ میرنم بپرسم خانم دکی

 نیست . ولی بلاخره میفهمم ...هههههههههههههه.

دوست دارم زودتر برم از حال گردوم با خبربشممممممممم ....

اینم از حرفای من ...ببخشیداااااااااااااا دیر شد ....دوستون دارم یه عالمه بوووووووووووووس به همتون

بازم میام پیشتوووووووووووون ناناحن نباشیداااااااااااا خندهبغل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

کاکل زری یا ناز پری
13 دی 91 14:15
آرزو جونم می بینی چقدر زود میگذره چشم بهم بزاری تموم شد از اثباب کشی هم خسته نباشی که پروزه ای برای خودش.
فاطمه سادات
13 دی 91 18:57
الهی نی نیت دیگه بزرگ شده ها!! وااااای نگو منم در حال جمع کردن وسایل خونه ام واسه اثاث کشی...خیلی سخته ها خدایییی.....راستی شما واسه چی دارید جابجا میشید ؟خونتون که بزرگ بود
مامان حسنا
16 دی 91 11:54
سلام عزیزم ایشالا به سلامتی دنیا بیاد خوشحال میشم به وبلاگ دخمل منم سربزنی و باهم دوست بشیم
مامان منتظر
17 دی 91 23:32
عزیزم خیلی مراقب خودت باش خودتو زیاد اذیت نکن تو اسباب کشی خیلی باید مراقب فسقلیت باشی