ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

لحظه شماری ...

1391/10/19 12:27
نویسنده : مامانی *نی نی *
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممم عروسک قشنگمممممممممممم

درودونه من عزیزکمممم خوبی ؟

اون تو چه خبره ؟ عزیزممممم هر روز که میگذره حس میکنم بهت نزدیک تر میشم ..اگر بدونی

 چقدررررررررر دوست داریم . میدونی چیه اگر حسم درست باشه یه چیزایی حس میکنم البته باید دقت

 کنماااااااااااااااااااااااا..

ولی با اینکه نمیدونم حسم درسته یا نه ولی خیلی حسسسسس خوبیه این که همش باید دقت کنم ببینم

 تو خودتو داری نشون میدی یا نه .

راستی گلکم فردا غرووووووووووووب میخوام برم سونو گرافی .میخوام برم ببینمتتتتتت دارم برای فردا لحظه

 شماری میکنم  تا برم روی ماهت رو ببینممممممممممممممم قول بده خوب باشییییییییییی قول بده

 خودتو خیلی خوشگل و سالم نشون مامانی بدییییییییییی ....خدایاااااااااااااااااااااااااااااا توکل به

 خودتتتتتتتت دیگه اینکه هنوز جا به جا نشدیممممممم ....

 

فعلا این بود خبرامممممممممممم تا فردا که برم سونو بیاممممممممممم

((*راستییییییییییی یادم رفت بگمممممممممممممم امروز هفته ١٣ تموم میشه وارد

 هفته ١٤ میشیمممممممم هووووووووووووووووووووووووورااااا  )))*

تو این هفته تو این شکلی میشی قربونت برمممممممم

 

واااااااااااااییییییییییییی عاشقتیم .....بی صبرانه منتظر فردام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه
21 دی 91 12:09
سلام ایشالله به سلامتی فارغ بشی و کوچلوی نازتو ببینی . واسه منم دعا کن .من تازه هفته 20 هستم، و نمیدونم جوجم الان چیه؟ وبلاگت خیلی قشنگه.
♥ مامان آینده ♥
21 دی 91 12:34
سلام مامان خانومی.....!! خوبی؟!نی نی جون خوبه؟! پایان 3 ماهگیت رو تبریگ میگم دوست جون... رفتی سونو؟!!نی نی تو دیدی؟!!! برات خیلی خوشحالم عزیزم..............
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
23 دی 91 19:54
دوست جونی ایشاا.. سنوی 9 ماهگیشو بزاری این کلبه هم شاید بدک نباشد واسه همراهی خاطراتتون