ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

اومدم فسقلم**** . دیـــــدمــــت.هــــــــــوررررااااا.****

1391/10/22 11:44
نویسنده : مامانی *نی نی *
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلاممم عسلم سلام شیرین ترینم

 

 

 

سلام جوجوی مامان خوبی ؟ انقد دلم برات تنگ شده بود که نگووووووووووو تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خب بریم سراغ حرفای مامانی چون هر لحظه ممکنه  ای دی اس ال قطع بشه و از اونجایی هم

 که جمعه اس کاری نمیشه کرد .اون وقت من میمونممممممم و حرفای نگفته تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 حالا جونم براتون بگه که روز ٤ شنبه که گفته بودم قرار بود برم فسقلم رو ببینممممم  از ساعت ١٨:٣٠ تا

 ٢٠:٤٥ تو مطب بودیم تا نوبتم شدددددد انقدر شلوووووووووغ بود که نگو ما هم مشتاق نشستیم تا از

 حال عزیزمون با خبربشیم 5 دقیقه قبل ازرفتنم تو اتاق منشی گفت آب میوه شیرین بخور بعد برو تو منم که تلفنی بهم گفته بود همراهم داشتم و خوردم شکلکهای
جالب آروین. رفتم تو روی تخت درازکشیدم و خانم دکی اومد با دقت به مانیتور خیره شد ...منم هی صلوات میفرستادم .آخه خیلی استرس داشتم  خلاصه چیزی بهم نگفت بعد از معاینه و سونو گفت هر چی لازم بود ببینم دیدم ....خدارو

 شکررررررررررررررر همه چی خوب بووووووووووود  و مشکلی نبود خــــــــــدایـــــــــــا شکــــــــــــــــــرت.بعد منتظر جواب شدیم .جواب رو گرفتم و عکست رو دیدممممممم قربووووووووووووووووووونت برم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیکه ٨ سانتی الان فدای تـــــــــــــو .عکست رو به بابایی هم نشون

 دادمممم اونم کلی ذوق کرد .هی میگفت کدومه عکسش ..آخیییییییی بهترین بابای دنیا رو داری و منم بهترین همسر دنیااااااااااااااااا تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.بعد اومدیم بیرون ساعت ٩ بود رفتیم یه مغازه  نزدیک مطب

 سیسمونی فروشی بود فقط یه جعبه جغجغه دیدم خواستم برات بخرم وقتی رفتیم توووووووووووووو برای تو گلکم لباس و جغجغه و ....چند تا چیز گرفتیم به من بود همشو میخریدم

 ههههههههههه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیولی حیف که تو این سونو جنسیتت معلوم نشد . لباساییهم که گرفتیم طوری

 گرفتیم که چه دختر بودیچه پسر بتونی تنت کنی عشق مــــــــــــــن.

خلاصه اون شب کلی خوشحاااااااااااااااااااااااااال بودم و هزاران بار خدا رو شکر میکردم به خاطر نعمت

 بزرگی که درونم قرار داد .امیدوارم بتونم به بهترین نحو از این نعمتش مراقبت کنم و تربیتش کنم ....

خدایااااااااااااااا بی نهایت شکرت

((اینم عکس تو طبق سونو تو توی این عکس ١٣ هفته و ٤ روزته و الان که مینویسم شده ١٣ هفته و ٦ روزت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی ))

 

 

 

دوســـــــــــــت داریــــــــــــــــــــم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مینا
23 دی 91 0:24
سلام عزیزم چه حس قشنگی بهت تبریک میگم.راستی بیا تو وبلاگ من خاطرات زایمانمو بخون شاید برات جالب باشه. من شما رو خیلی وقته لینکیدم
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
23 دی 91 0:51
الللللللللللللللللللللهی الحمدلله واقعا سلامتی نی نیمون بهترین خبر دنیاس منم تا 28ام که وقت دکتر دارم استرس دارم که ایشالله سالم باشه
دخملیــــــــــــــــــ
23 دی 91 19:52
فدای اون قد کوشولوت......... من نمیدونم این مامان تو چرا ما رودوست نداره حتی خیلی قبل از اینهمه شور و شوق و نی نی عشقولیشون میایم اینجا و اما
حسناسادات
24 دی 91 14:15
مواظب خودت حسابی باش... خدا رو شکر که همه چیزش خوب بود
الهه
24 دی 91 18:10
سلام عزيزم.ايشاا... كه يه ني ني خوشكل و ناز و سالم تو دلته.دختر و پسر بودنش فرقي نداره
نرگسی
25 دی 91 0:50
خداروشکر عزیزمممممممم .. انشالله به سلامتی ..
نرگس
27 دی 91 16:48
سلام خدرو شکر
♥ مامان آینده ♥
28 دی 91 10:31
سلام عزیزم............!!!! خوبی؟!! واااای چه خوب که نی نی تو دیدی................!!!! عزییییییییییزم چه کوشولوئه........!!!! عکس خریداتو بذار ما هم ببینیم....!! من که طاقت ندارم...............!!!!
مامان عاطفه
2 بهمن 91 0:04
سلام عزیزم.انشاالله ب سلامتی نی نیت بدتیا بیاد و تو آغوش بگیری.نی نی گولوی منم 3ماهشه.بیا نی نی هامونو با هم دوست کنیم.
کاکل زری یا نازپری
2 بهمن 91 11:23
بازم منتظر خبر های خوبتیم عزیزم خدا رو شکررررررررر
♥ مامان آینده ♥
7 بهمن 91 10:24
کجایی عزیزم خیلی کم پیدا شدی؟!!
فاطمه سادات
7 بهمن 91 17:54
سلام ارزو جونم خوبی؟نی نی گلت در چه حاله؟ماشاللهههههههههههه چه بزرگ شده مال من هنوز خیلی کوشمولوتره بیا عکسشو ببین راستی ما جابجا شدیم واسه همین یه مدت نبودم
زهرا مامان قاصدک
13 بهمن 91 0:06
الهی به سلامتی دنیا بیای کوچولوی بهشتی