ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

مدتی که نبودم ...

1391/11/17 12:41
نویسنده : مامانی *نی نی *
1,503 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام به همه دوست جونی هااااااا

و از همه مهمتر فسقل جوووونم که عاشقشم و بی نهایت دوستش دارم

 اومدم طبق قولی که داده بودم از این چند وقتی که نبودم تعریف کنم اول از همه این که این مدتی که

 نبودم حسابی سرم شلوغ بود و در گیر چیدن وسایل ها بودم بعدشم که تا وسایل ها رو ریختیم باید

 میرفتیم تهران چون مراسم عقد داشتیم منم همونطور خونه رو ول کردم و رفتیم سوی تهران

فدای تو فسقلی بشم که تو لباسی که برای مراسم پوشیده بودم خودنمایی میکردی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیو یه کوشولو شکمم مامانی رو قلمبه کردی منم کلی حال میکردم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

-_-_-_-بعد که برگشتیم چشمت روز بد نبینه که مامانی حسابی سرما خورد و دو سه روزی حال نداشت از جاش بلند بشه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.عزیزکم انقده نگرانت بووووووووووووودم که حد نداره نه میتونستم

 دارو بخورم نه کاری کنم استخون درد شدید چشم درد اووووووه خیلی حالم بد بود حالا بیخیال

 خدا رو شکر الان خیلی بهترم به لطف خدا

از خونه هم برات بگم که شکر خدا تقریبا جا به جا شدیم کامل فقط مونده اتاق فسقلکمون که بریم براش فرش بگیریم و انشاا... با وسایلش ... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

بعد از اونم که بابایی زحمت کشیددد و رفت دنبال کارای نت و نت رو درست کرد تا من بتونم زودتر

 بیام پیشت و حرف بزنممممممم اخییییییییشششششششش واقعا خیلی سخت بود ....دست گل بابایی درد نکنه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

.خب دیگه چی بگممممم ..آهاااااااا بزار برات از اتاقت بگم رنگ کاغذ دیواریت سبز خیلی ملایمه البته

 دوست نداشتم بچگونه بگیرم ولی قشنگه در عین سادگی من که خیلی خوشم میاد ازش امیدوارم که

 تو هم خوشت بیاددددد ...عسیس دلممممم بعدشم دارم دنبال مدل تخت و کمد میگردم براتتتتتتت

 خوشمل مامانی ..

.

اینم ازززز حرفااااااااااااممم..وااااااااااااااااااااااایییی یه چیزه مهم یادم رفت اونم اینه که من یه

 کوشولووووووووووووووووووووووو تکوناتوووووووووووووووووووووووووو حـــــــــس میکنمممممممممم

 عچق مـــــــــــــــــــن وااااااااااااااااااااای خدایاااااااااااااااااااااا ممنونـــــم ازت که منم از این لطف

 بزرگـــــت بهره مند کردی ....حــــس میکنم یه چیزی تو دلم میچرخـــه دور خودششششش تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

واااااای که خیلی دوســــــت داریم

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

انشاا... هفته دیگه هم میخواییم بریم ببینم تو عزیزدلمون چی هست دخمل یا پسر

بی صبرانه منتظر دیدنتمممم

 

اینم عکس نی نی در هفته ١٨ عزیزم تو الان این شکلی هستیاااااا

***********************

این بود حرفای یه مامان به نی نی و خاله های نی نی وبلاگی

خیلی دوستتون دارم

***************************

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا
17 بهمن 91 21:54
من عاشق اون لحظه ای ام که نی نی چجوری تکون میخوره ، خیلی دلم میخواد اون لحظه نابو تجربه کنم اما نه الان مامانی آینده دوست دارم
مامان آینده یه فسقِلی
17 بهمن 91 22:31
...
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
18 بهمن 91 13:49
وای منم منتظرم جنسیت نی نیت معلوم بشه ایشالله خیره
آنا
19 بهمن 91 17:23
جیگر خاااااااااااااااله هزار ماشالله داری تند تند بزرگ میشی تا میتونی مامانی رو اذیت کن ههههههه شوخی کردممم///////// خاله انا خیلی دوست دارمممم بووووووووووووووووس
خاله محبوبه
20 بهمن 91 23:32
انشاالله ني ني تون به سلامتي بياد تو بغلتون، به ما هم سر بزنيد....