ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

** کودک من **

بهترین صدا صدای تپش قلب تو....

1391/11/22 18:09
نویسنده : مامانی *نی نی *
606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلامممم میگن سلام سلامتی میاره پس هزار و سیصد تا سلامممممم

سلاممم

امروز 91/11/22 روز به پیروزی رسیدن انقلاب بود لبخند

دیروز یعنی 91/11/21 رفتم پیش خانم دکتر که هم جواب آزامیش قند رو ببرم هم جواب سونو قبلی و هم

اینکه برام سونو بنویسه برای تعیین جنسیت .خیال باطل

رفتم اولش خانم دکتر نبود و در مطب بسته بود بعدش که اومد اولین نفر من بودم رفتم رو وزنه که خانم

دکی وزنم رو بنویسه بهم گفت کم شدیاااااااااااا ناراحت منم گفتم آره میدونم .خلاصه رفتم رو تخت که صدای

قلب ناااااااااااااااااااااااازت رو بشنوم آخه تو این چند وقته اصلا صدای قلبت رو نشنیده بودم

رفتم و دستگاه رو گذاشت رو به چند ثانیه نکشید یه صدای توپ توپ قلبت رو شنیدمممممم

عزیز دلــــــــــــــــــــــم اگر بدونی چه حسی بود بهترین صدای دنیا بود

خدایا شکررررررررت خدایااااااااااا بی نهایت شکرتقهر

صدای قلبت رو ضبط کردم و واسه بابایی هم آوردم و گوش کرد یه خنده روی لباش نقش بست خیلی

خیلی خوب بود .خانم دکتر برام سونو گرافی نوشت گفت تا 3-4 روزه دیگه برو بعدش یه ازمایش غربالگریه

جواب اونو گرفتی بیا پیشم امروز که تعطیل بود نشد زنگ بزنم انشاا... و با توکل به خدا فردا زنگ میزنم

وقت سونو بگیرممممممم که بازم برم ببینمت و اینبار بفهمم نی نی ما دخمل یا پسرررررررر که برم براش

بقیه خریداشم انجام بدم .نیشخندخجالتچشمک

اینم از اتفاقات این یکی دو روز که ننوشتممم

 

راستی امروز شد18 هفته و 1 روزت یعنی وارد هفته 19 شدیمممقلب

اینم عکس جنین در هفته 19 تو توی این هفته این شکلی میشی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهاره جون
23 بهمن 91 9:04
داری بهترین لحظه هاروتجربه می کنی پس تامیتونی ازش لذت ببرمواظب خودت باش عزیزم به خاطرنی نی هم که شده خوب غذابخورتاتقویت بشه