ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

** کودک من **

وااااااای فردا ....

1391/11/23 23:23
نویسنده : مامانی *نی نی *
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلقلی من

سلام عزیزکـــــــــــم

اومدم بهت بگم فردا ساعت 5 غروب وقت سونوگرافی دارم خوشگلکم خودتو نشون بدی هاااااااااااااا چشمک

چشمکمن وبابایی بی صبرانه منتظریم ببینیم که فسقلمون چیه ....که بریم برات بقیه خریدا و کارا و اسمت رو

اتنخاب کنیم ...اومدم بگم فردااااااااااااااا منتظریم فدات بشم خودت رو خوب نشون بده که خانم دکتر بفهمه تو

چی هستی باشه عزیزممممممممممممممممممخیال باطلخیال باطلخیال باطل

 

دل تو دلم نیست تا فرداااااااااا ....چشم

منتظر لحظه دیدار تو هستیم .....بوووووووووووووووووس برای عزیزترینمون......قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگسی
23 بهمن 91 23:55
سلام عزیزمممممممم .. خیلی وقت بود نبودی .. وای خدا چقدر زود گذشت .. ایشالله بقیشم به سلامتی بگذرونی .. خیلی خوشحال شدم .. منتظرم بیای بگی که نینی ناز نازی کاکل زریه یا ناز پری ..
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
24 بهمن 91 16:16
وااااااااااااااااااای چه هیجان انگیز زودی بیای خبرو بدیااااا دل تو دلم نیس خداکنه منم این سری سونو میرم جنسیتش معلوم شه راستی سرعت نتم اینقد کمه نمیتونم بیام یاهو هی قطع میشه هنوز ای دی اس ال نگرفتم
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
3 اسفند 91 13:21
عزیزم مراقب پسملی ما باشی ها عکس هم بذار دیگه