ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

** کودک من **

جنسیت نی نی ما اگه گفتین ؟

1391/11/25 17:47
نویسنده : مامانی *نی نی *
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممم به همگیلبخند

سلام ویژه به نی نی فسقلی خودمممممممم که خیلی دوستش داریم..قلبقلب

اومدم بگم ما دیروززدر تاریخ 91/11/24 رفتیم سونوگرافی و من فسقلم رو دیدمممممممم تو مانتیور جلوم خیلی خیلی باحال بود کاملا مشخص بووووود اعضای بدنش و داشت تکون میخوردبغل

خانم دکی هم برگشت گفت جنسیتشم که پـــــــــسره ....هووووووووووووووررررراااانیشخند

 

 

گل پسره ماشاا... تاج سر ماشاا...هوراتشویقتشویقخجالت

اینطوری بود که فهمیدیم نی نی ما یه آقا پسره گل گلابه ....یه جا دیدم دستش تو دهنش بود

...انگشتای دست و پاشو دیدم سرش رو ...خدایااااااااااااااا قربون قدرتت برم که یه موجود زنده رو اینطوری

درون یه بدن رشد میدی ....خدایا شکرررررت...وقتی به بابایی گفتم گفت جدی میگی و یه لبخند روی

لباش نشست فدای بابایی که انقدر خوب و مهلبونه ....قلب

 

وقتی از سونو اومدیم بیرون رفتیم یه سیسمونی فروشی و یه شلوار کتان و یه بلوز خوشممممممل برات خریدیم عزیزکمممممممممممم .مژهبغل

البته هنوز واسه اسمت دقیق فکر نکردیم و قطعی نیست فعلا من و بابایی داریم رو اسمت فکر میکنیم که چی بزاریم که هم معنی داشته باشه هم خوب باشه خیال باطلچشمک

 

((فقط یه نگرانی دارم که انشاا... این نگرانی تا یکشنبه معلوم میشه تکلیفش فقط دعااااااااا کنید که انشاا...این نگرانی برطرف بشه خیلی ممنوووووووووون ....شاید بعدا گفتم چیه ...فقط دعا یادتون نره .قهر))

 

راستی امروزم رفتم آزمایش غربالگری جوابش یه هفته دیگه آماده میشه ...چشم

اینم از خبرهای من درودونه مامان و بابا ...گل پسره مامان و بابا

      

دوست داریم گل پسرررررررررم ...عاشقتیم عزیزکمممممممم

 

الان دیگه زیاد فرصت ندارم نمیتونم بیشتر از این بنویسم برات گلکم بازم به زودی میام و بارت مینویسم

فعلا خدانگهدارت باشه پسر گلم

بابایبامن حرف نزن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آتـــی
26 بهمن 91 19:15
مبارکه مامان مهربون ولیتاین مبارک
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
27 بهمن 91 20:33
واااااااااااااای جدی میگی نی نی توام پسره مال دونفرونصفی جونم که پسر بود مثل اینکه دور دور پسمل هاستا خدا نگهدارش باشه الهی انشالله که مشکلیم نیست راستی عکس سونوتو بذار ببینیم حتما
مامان بهاره جون
30 بهمن 91 10:36
مبارکه مامانیش خیلی مواظب خودت باش
نرگسی
30 بهمن 91 12:55
وااااااااااااااای عزیزم مبارک باشه ایشالله به سلامتی گل پسری رو بغل بگیری .. ای جاااااااااااااااااانممممم ..
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
1 اسفند 91 14:15
چه خوب که سی دی بهت داده اتفاقا منم پرسیدم از منشیه گفت سی دی فقط واسه 3بعدی و 4بعدی میدیم
انا
2 اسفند 91 14:40
پسر خاله..................... عزیزم انشالله که به سلامتی گل پسرت به دنیا میاد عزیزم انشالله اون مشکلم حل میشه غصه نخور عسیسم بووووووووووووووس به وبلاگ پسمل ما هم یه سر بزن خاله جوووووون
مائده(ني ني بوس)
16 اسفند 91 10:00
خيلي مباركه راستي عزيزم من خيلي وقت پيش شما رو لينك كرده بودما