ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

** کودک من **

بازم حرف ..

1390/12/11 12:51
نویسنده : مامانی *نی نی *
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من : 

امروز باز اومدم پیشت میدونی کوچولو  , مامان به این نی نی وبلاگ خیلی عادت کرده صبح ها تا بلند میشم میام پشت کامپیوتر  سریع میام نی نی وبلاگ .. یه روز که جایی هستم شدیدا دلم به نی نی وبلاگ و دوستای خوبم هست ... خیلی میام نی نی وبلاگ آخه همه نی نی وبلاگی ها من رو یاد تو می اندارن واسه این خیلی دوستش دارم .. تازه مامانی که تو این شهر دوستی نداره ... اما از طریق نی نی وبلاگ دوست پیدا کرده و از این بابت خیلی خوشحاله...نمیدونم چطور نی نی وبلاگ رو پیدا کردم ولی از پیدا کردنش خیلی خوشحالم . اگه .نی نی جونم تازه مامانی داره خیلی دربارت تحقیق میکنه و مطالب میخونه و تلوزیون شبکه دو برنامه کودک من رو هم نگاه میکنم تازه هم اسم وبلاگ تو هم هستاااااا که ایشاا... اگه اومدی بدونم باید چه کارایی  انجام بدم و تجربه ام بره بالا که هر وقت اومدی خدایی نکرده  به مشکل بر نخورم ..خیلی دوست دارم ببین مامانی چقدر به فکرته ... زود بیا باشه ..؟؟ ( واااااای خدای من یعنی میشه یه نی نی به من بدی ...؟ ) حتی فکر کردن بهش هم لذت بخشه ...

                     

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
11 اسفند 90 18:17
به قول تو فکرکردن بهشم قشنگه ابشالا هم من هم تو هم همه کسایی که ارزو دارنن مامان بشن
bahar
15 اسفند 90 20:36
سلام . مرسی نظر داده بودی . ایشالا شما هم نی نی دار بشی