ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

اومدم با ....! ؟

1391/8/1 19:49
نویسنده : مامانی *نی نی *
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروینسلامم

سلام علیکم

خدارو شکر که باز اومدم و شماها رو دیدم از خدا ممنونم که لطفش رو شامل حالم میکنه ....همین که میتونم بیام همین که نفسیمیاد و میره همین که هوامو داره  خدایــــــــــــا بی نهایت شکـــــرت....

یادتونه گفته بودم میخوام عکس بزارم عکس اومن بافتنی که برای نی نی دوستممم بافتمممممممم یادتونه خب حالا ....

هر کی دلش میخواد بره ادامه طلب چشمک

خب داشتم میگفتم کجا بودممممم متفکر آهاااااااا یادم اومد  وقتی بافتنی تموم شد به اتفاق همسری  رفتیم اداره پست چون آقای همسر اونجا کار داشت ...به این میگن یه تیر و دو نشـــــــــون ... منم که از خدا خواسته فرصت رو مناسب دیدم که برم اینم براشششششششششش پست کنمممممممممماز خود راضی رفتیم واونا رو بسته بندی کردن و فرستادم

نمیدونستم انقدر زود میرسه به دستش فردای اون روز دوست جونم اس داد که بسته به دستش رسیده منو میگی تعجب دهنم مث این شکلکه بازمونده بود خنده

متن پیامش این بود :

(( جییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغ واییییییییییییی  دستت درد نکنه خیلی خیلی خوشگله الهی مامان بشی عزیزمممممممم ))

منم که اس یا به قول خیلی ها پیامکش رو دیدم  حسابی ذوقیدم مخصوصا به خاطر تیکه آخرشش خجالتقهر خدارو شکر خیلی خوشش اومد ...همش خدا خدا میکردم که خوشش بیاد بعدش من اینطوری شدم

اینم از عکسا :

 

این کلاهش

 

این  پاپوشش البته تکمیل شدش رو آخر میزارم

 

این شال و کلاه و پاپوش بعد دیدم سادن رفتم برای روشون گل روبان خریدیم تو عکس بعد میزام

 

اینم تکمیل شدش .... چطورن ؟ راستش رو بگید هااااااااااااا بدون تعارف ...

 

اینم ازعکسایی کهقولش رو داده بودممممممم ....گذاشتم که بد قول نشم

 این گلم تقدیم به همتوووووووووووون شکلکهای جالب آروین

 

به پایان آمد پست ولی حکایت همچنان باقیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سارا
1 آبان 91 19:56
سلام خیلی بامزه بودن انشاالله یک روز برای نی نی خودت خوشگل ترشو ببافی به وبلاگ لنا کوچولو هم سری بزن ممنون
نسرین
2 آبان 91 1:10
خاله ارزو نی نی منم بیاد واسش میبافی؟؟



سلام گلمممممممممم چرا که نه حتماااااااااااااااااا ...

سحر مامان اهورا
2 آبان 91 8:21
خیلی با سلیقه ای عزیزم ...دوستت دارم هوارتا





سلام عزیزمممممممم مرسی ....لطف داری دوست ....منم همین طور دل به دل راه داره
زهرا مامان قاصدك
2 آبان 91 11:15
سلام ،‌واي چقدر خوشگل بافتيد ايشاا.. براي ني ني خودتون !
كاش نزديك بوديم براي قاصدك منم مي بافيدي خيلي ناناز بودند واقعا دستتون درد نكنه




سلام گلمممم
چشمات خوشگل میبینه ...الهییییییییی ....واقعا ناناز بود خدارو شکرررررررر....
مامان مهربون فاطمه
2 آبان 91 15:27
سلام...واااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر قشنگن...منم میخوام...ناقلا از کجا به این قشنگی یاد گرفتی...ایشالله ستش رو برا نی نی خودت ببافی...مبارکش باشه..گل بانو...دلم برات تنگ شده...شبا دیگه نمیای؟
♥ مامان آینده ♥
2 آبان 91 18:46
سلام عزیزم......!!!

خوبی؟!

بابا هنرمند............!!!!

خیلی قشنگه....!!!

کاش نی نی منم بیاد شاید واسش بافتی یه ست خوشگل مثل این!!


ما چاکریم...نظر لطفته ...ایشاا... نی نی همه منتظرا بیاد ....بوووووووووی

خیلی نازه اصلا بهش نمیاد کار دست باشه...




فاطمه سادات
3 آبان 91 12:56
خیلی ناز شده
آفرین به تو دوست هنرمند...خوش بحال دوستت
بیا



سلامممممم عسیسممم چشمات ناز میبینه ....تو هم دوستمی دیگه ...
نرگسی
4 آبان 91 16:00
خیلییییییییییییییییییییی خوشگلنننننننننننننن .. منم دلم خواستتتتتتتتتت . ماشالله هنرمندی هااااااااااااا




وایییییییییییی سلام دوست جون ....خیلی خوشحالم که میای ...ممنون عزیزممممم ....
مامان منتظر
6 آبان 91 12:58
وای خدای من خیلی خوشگله.... چقدر هنرمندی چقدر خوش سلیقه.ایشالا به زودی زود واسه نی نی خودت ببافی... البته باید واسه دوقلوهای منم ببافیا....ی دخترونه ی پسرونه .....ولی نمیدونم کی میان...
آنا
22 آبان 91 22:58
تو انقدر باسلیقه بودی من نمیدونستم پس نی نی من چی