ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

روز عرفه ...و

1391/8/4 16:37
نویسنده : مامانی *نی نی *
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل گلی خودمممممممم ...

 

خیلی دوستتون دارم خیلی خوشحالم که میاید پیشم ...واقعا شرمندم کردید با نظراتتون ممنونمممممممم از همتون ...لطف دارید دوستای گلممممممممم

 

راستی امروز روز عرفه اس ....الان دارم از شبکه 2 گوش میکنم ...قهر.

 

 عرفه، روز رویش گلستان رحمت، روز نگین انگشتری ذی الحجه و روز دعا و استجابت دعا است.

عرفه روزي است كه خدا درهاي مغفرت و بخشش و رحمتش را بر روي بندگان خود آنان مي گشايد.

 

 پــــس ....بیایید تو این روز همه همدیگه رو دعا کنیم ....این روز حیفه اگر بدون دعا و حاجت خواستن بگذره ...میدونم که همه ما یه حاجتی داریم اون ته ته های دلمون ...برای همین دلم خواست بیام بگم برای همه دعا کنیم که هر حاجتی دارن روا بشه ....اتماس دعایی دارم ...خدایااااااااااااااااا خیلی ها تو این روز از ته دلشون حاجتشون رو میگن به حق همین روز امید هیچ کسی رو نا امید نکن ....خدایاااااااااااااااااااااااااااا خیلی دوستت دارمممممممممممممممممممممبغل

قهرامروز برایت اینگونه دعا کردم :

خدایا به جز خودت به دیگری واگذارش نکن ! تویی پروردگار او !

پس قرار ده بی نیازی در نفسش! یقین در دلش !

اخلاص در کردارش ! روشنی در دیده اش !بصیرت در قلبش !

و روزی پر برکت در زندگی اش !

آمـــــــــــیـــــــــنقهر

 

 

 

در روز عرفه، دست های خود را به سوی آن بی نیاز بالا می بریمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و پیوسته دعا می کنیم: خدایا! غروب این روز را با غروب گناهانمان یکی گردان . .

 

 

 

راستی فردا هم عیده عیدتون پیشاپیش مبارککککککککککککککمژه

 

 

((عید قربان آمدومن هم شدم قربانیت

گرچه من دعوت ندارم آمدم مهمانیت

مفلسم آهی ندارم در بساطم ناگزیر

این دل صد پاره و چشمان تر ارزانیت))

 

دوستای گلمممممممممم فراوان التماس دعا قهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نرگسی
4 آبان 91 16:01
التماس دعااااااااااااااااااااا دوستم ..




محتاجیم به دعااااااااااااااا

نرگسی
4 آبان 91 21:18
♥●•٠·˙عارفه منتظر نی نی♥●•٠·˙
5 آبان 91 0:38
دعا کن برا همه خصوصا مامانای منتظر
کاکل زری یا ناز پری
5 آبان 91 13:09
عیدت مبارک دوستم من که دیروز سعادت نداشتم دعا بخونم ولی تو دلم دعا کردم امید وارم خدا صدای همه بنده هاشو بشنوه و حاجتشونو روا کنه همچنین حاجت تو دوست خوبم رو
♥ مامان آینده ♥
6 آبان 91 10:08
سلام عزیز دلم خوبی؟! عید شما هم با تاخیر مبارک........! انشالله زودی مامان شی.......
مائده(ني ني بوس)
6 آبان 91 17:48
التماس دعا عزيزم براي سارينا جون منم دعاااااا كن