ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

نمیدونم چی بگم ....

1391/8/7 12:48
نویسنده : مامانی *نی نی *
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام       شکلکهای جالب و متنوع آروین    

سلام هم به دوستای گلم هم به فسقل خودم ....

بازم اومدمممممممممم ولی همین طوری اومدم ....

واقعا حرفی نداشتم بگم ولی اومدم تا هر چی تو ذهن و فکرم میاد بیارمش رو صفحه و یه کم واسه خودم حرف بزنم

حالا نمیدونم چی بگمممممممم بزارید یه کم فکر کنم .....؟؟!!!!!!!!

 

خب فکرامو کردم حالا برید ادامه مطلب

 

آخه یکی نیست بگه تو که چیزی نداری بگی برای چی اومدی اصلا بنویسی .....خنده

آها داره کم کم یادم میاد  اول از این بگم که نمیدونم نی نی قشنگم این ماه میاد یا نه ....توکل به خدا

 هر چی خودش صلاح بدونه اگر بیاد که خدارو صد هزار مرتبه شکر .اگر نیادم حتما صلاح نبوده و وقتش

 نشده .منم راضی ام به رضاش ...راستش رو بخوایید سعی میکنم زیاد بهش فکر نکنم .❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤..اینطوری خیلی بهتره چون یهو میاد وغافلگیرم میکنه .
شکلکهای جالب آروین..واقعا چون این ماه یه کم

 سرم شلوغ بود بهش فکر نکردم خیلی زود گذشت برام ...برای همین تصمیم گرفتم که کمتر بهش فکر

 کنم بزارم هر وقت دلش خواست و خدا خواست بیاد ...میگن نباید چیزی رو با اصرار از خدا خواست برای

 همین من دیگه کمتر بهش فکر میکنم که خدا هر وقت خودش صلاح دونست یه دونه سالم و صالحش رو

 بهم بده ....میگن وقتی خدا نمیده حتما وقتش نیست و داره برات بهترین رو آماده میکنه امیدوارم که خدا برام بهترین رو بخواد ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤.امیدوارم که یهو بیاد...خیلی دلم میخوادش ...آخه دوست دارم ببینمش دوست دارم به جای اینکه بیام اینجا از فکر و خیالش  بگم از خودش بگم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤دوست دارم بیاد و زندگی ٢ نفرمون بشه ٣ نفر و خوشبختیمون کامل کامل بشه .......

از خدا ممنونم که تو این مورد که بهش فکر نکنم کمکم میکنه خدایااااااااااااااااااااا بابت همه چی ازت ممنونم.

دیگه اینکه ...نمیدونم تا حالا اینطوری شدید یا نه .....تا حالا شده دلتون یه چیزی بخواد ولی ندونیدچیه .؟❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤حالا من این حس چند وقت یه بار بهم دست میده حس میکنم دلم یه چیزی میخواد ولی نمیدونم چیه؟❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ قهقهه.

حالا باید ببینم چیه که نمیدونم .هر چند هر موقع اینطوری میشم خودمم نمیدونم چی میخوام ...ههههههخخ

 اینم ازمن ....مثلا نمیدونستم چ بگم اینقدرحرف زدم ...ههههههه..

.بازم میام پیشتون دوستتون دارممممممممممم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

مراقب خوبی هامون باشیممممممممممممممم

تا دیدار بعد  و حرفای دیگه  ((  یا عــــــــــلـــــی ))

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مهربون فاطمه
7 آبان 91 11:57
ببخشید عزیز نظر قبلی را برای کسی دیگه نوشتم چون صفحاتتون با هم باز شد قاطی شدعزیزم خیلی خوشحال میشم که وقتی وبتو باز میکنم میبینم باز هم یه مطلب جدید نوشتی....این عالیه....ایشالله پست بعدی برا نی نیت باشه...
زهرا مامان قاصدك
8 آبان 91 10:25
سلام خانمي ! انشاا... ني ني نازنينت زودي مياد پيشت
♥ مامان آینده ♥
8 آبان 91 12:02
سلام عزیزم چطوری؟! آره گلم بسپار به خدا و فقط و فقط از خودش یه فرزند سالم و صالح بخواه و همینطور که گفتی هروقت خودش صلاح بدونه نی نی رو میذاره توی دلت...... انشالله که همین روزها خبر مامان شدنت رو بهمون بدی و خوشحالمون کنی دوست جونم...
♥ مامان آینده ♥
8 آبان 91 12:02
آره منم بارها اینجوری شدم....!!! دلم یه چیزی میخواد که خودمم نمیدونم چیه...! واقعا کلافه کننده اس....!!
سحر مامان اهورا
9 آبان 91 7:21
سلام گلم ...اگه بعضی وقتا حرف واسه گفتن نیست اما گوش برای شنیدن هست..........بیا به اهورا سر بزن تا عکسای جدیدشو ببینی
مائده(ني ني بوس)
9 آبان 91 20:42
عزيزم من موقع زايمانم براي همه كسايي كه ني ني ميخوان دعا كردم.ايشالا كه خدا به زودي يه ني ني خوشگل بذاره توي دلت
کاکل زری یا ناز پری
10 آبان 91 18:47
جانم عزیزمممممممم پس اقدام کردی که نی نی رو بیاری ییییییییی مبارکههههههه انشاالله بزودی بیاد گلم اصلا چرا نباید بیاد حتما میاد فقط کمی ناز داره می خواد غافلگیرت کنه
مامان مارال فرفری
11 آبان 91 1:03
عزیزممم الهی خدا بهت یه نی نی ناز و سالم بده
مامان حانیه
11 آبان 91 14:13